Hare vs Samuel

Drog ut 20.05 igårkväll på vinterbesten. Hade som mål att köra 2.5 timmar på ca 80%, brukar köra 2 timmar utan energipåfyllning. Men nu var jag hungrig när jag började så jag tog med en gel. Kännde efter 1 tim att det skulle bli segt, och en halvtimme senare var jag tvunget att trycka i mig gelen. Jäklar villket raketbränsle.. I en av spurterna så valde en hare att komma upp på vägen och mäta sina krafter, den var chanslös. Så den vek av in i skogen igen för att skämmas...
Körde tillslut 2.40 med en snittpuls på 152, vilket nog är ca 79% av max...

Idag ska jag ladda upp kolhydrats depåerna med hjälp av karmellkungen!!!

Kommentarer

mums!!! själv har jag varit lite hängig efter Dubai resan men känns bättre idag så det blir nog träning till helgen!!!
Samuel sa…
Ja det var gott!!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack