Förkyld

Körde igårkväll mina långa tröskelintervaller, hade först tänkt köra dom på tempohojen men blev mer sugen på att bege mig ut i skogen. Så det blev att åka ut i skogen och köra, blev 2 intervaller på ca 33 min st. Ett riktigt skönt och härligt jobbigt pass. Körde på hardtailen och det gick väl helt ok, men så länge jag har möjlighet så kommer jag nog aldrig att tävla på annat än heldämpat. Det är så mkt lättare att åka snabbt då, iallafal för mig som inte är så teknisk..

Nu känner jag att det tydligen är dax att bli förkyld, halsen och näsan är täta. Har ju klarat mig väldigt bra med tanke på att man har barn på dagis mm. Så det är väl bara att ta det lugnt och vänta ut den här, så är jag nog frisk till Norrländska.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift