TT

Ikväll ska jag köra TT med mig själv uppe på Tannberget, det är en rolig bana som tar ca 20min per varv. Varje varv innehåller ca 250höjdmeter och ca 2miljoner rötter, så den är riktigt tuff! Hoppas på att kunna ta ut mig ordentligt och att tiderna inte blir alltför dåliga.
Läste om en lite lyxigare TT igår utanför Norrtälje, jäklar vad skoj om man kunnde dra ihop något sådant. Mest för att kunna sitta å fika efteråt å snacka cykel:-)
Den 1/7 är det en multisporttävling här i lycksele, brukar vara med där då det är ett mkt roligt arrangemang (med gofika). Men iår har jag inte bestämmt än om jag ska vara med, har ju lite panik över min form.. och det sliter mkt på min kropp med löpning och rullskidor, men å andra sidan kanske man behöver en ordentlig genomkörare?? Tänk vad skönt om man hadde facit på hur kroppen skulle reagera!

Kommentarer

pointern sa…
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Samuel sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack