Sista gnället!

Gnäller på tok för mkt här i bloggen, ska ta och sluta med det det snart! Men först ska jag gnälla lite över att jag är förkyld igen och missar BikeBoost idag:-(

När jag blivit frisk så ska jag försöka mig på att starta upp vinterträningen, av någon mkt udda andledning så tycker jag ju att den är rätt rolig.. Har även försökt sätta upp mål inför nästa år, det är något som jag behöver för att hålla focus. Dock så tycker jag det är riktigt svårt, ska det vara känslo el resultatmål och hur högt ska man sikta?? Skulle tex vilja bli bra nog för att våga köra elit-klassen, men för det krävs en hel del förbättringar. Så med största sannolikhet blir det nog H-30 även nästa år...
En annan sak jag vill göra är att starta en ny cykelklubb här i stan, men det är ju en del att göra med det också... så vi får se om jag orkar ta tag i det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack