Helgen i korthet..

Bytte till vinterdäck på en av bilarna igår... så nu är det snart dax för vintern! Hoppas att slippa slasket och att det blir riktig vinter på en gång, för kyla och snö går ju klä sig mot.
I fredags var det 2 års kalas för Lisa-Marie:-) Tänk om jag fick så många paket när det är min tur.. Var en väldigt trevlig kväll med släkt och vänner.


Igår var det som sagt däckbyte sen försökte jag dräpa några buskar på gården genom att klippa ner dom ordentligt, får se till våren om jag lyckades. Var även en sväng till bagarstugan där mina föräldrar bakade bröd, barnen fick baka lite och sen gjorde vi pizza i vedeldad ugn. MKT gott!!
Senare på kvällen blev det en runda på crossen, riktigt skönt men det börjar bli lite kallt så måste nog fram med skoöverdrag mm.
Vi har även 2 sjuka barn här hemma nu, snor och hosta är symptomen. Verkar bli en sån början på vintern där sjukdomarna bara avlöser varandra. Hoppas på att vi gör bort allt nu och resten av vintern blir frisk!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift