Hur hårt??

Är nu inne på sista veckan på en treveckorsperiod med träning, är alltid lite sliten den veckan.. Undrar ibland hur hård träning som är optimal för mig, riktigt svårt att balansera träningen och återhämtningen. Efter dom tuffa perioderna så tycker jag alltid att man kunnat träna lite hårdare, men det är nog bara önsketänkande. Kanske skulle det tillochmed vara bättre med mindre träning och mer återhämtning?? För som heltidsjobbande småbarnsförälder är man ju inte bortskämmd med lugn och ro.

Mkt tankar och inga svar eller svaren kommer ju till sommaren! Då ska jag göra så gott jag kan med mina förutsättningar:-)

Kommentarer

Anonym sa…
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Samuel sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa…
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack