Efterlysning

Har hittat nått jag vill göra i vinter!! Men finns några saker som måste ordnas, bla behöver jag en sovsäck som har en komforttemperatur på -29 grader.. Kollade upp vad dom kostar, inte billigt direkt.. Så om någon har en eller känner nån som äger en, och kan tänka sig att låna ut den till mig en vecka i Februari hör av er!! Kan betala en slant för att låna den.
Känner att jag behöver nått att se framemot under vintern, många bokar ju träningsresor. Men jag vill göra nått annat lite mer udda:-)

Kommentarer

Håkan.H sa…
Det blir en fin utmaning!
Min sambo har funderingar på att åka den i Rovaniemi fast på skidor :-)
Kolla på blocket efter beg. sovsäck som klarar deras krav!
Dun är ju lättast och bäst förutom priset.
Ang Fatbike så har Kurt i Piteå bra koll på vad som behövs och vad som finns ute på marknaden.
länk: http://kurtlundberg.blogspot.se/

/Håkan
Samuel sa…
Tack för tipset, både om sovsäck och tävling:-)
Hej Samuel!

Du har även denna Fatbike/skidtävling mellan Luleå och Piteå

http://www.bothnialoppet.se/index.php?pageid=15#.VFKJjvmG98E

//Kurt

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack