Rapport och vad som komma skall..

Fruktansvärt dålig på blogga nu, men min energinivå är grymt låg..
Men tränat på och körde lopp i lördags, var sliten och småförkyld. Men lyckades ändå ha helt ok tryck i pedalerna, men klantade till det lite väl mkt. Så fick lägga mkt energi på fel ställen, sen när allt skulle avgöras tog jag fel spår och fick hoppa av cykeln och klättra ner för en stenhäll. Tappade 15sek och när jag skulle jaga ikapp stressade jag väl mkt och slog i Pedalen i nått, så fick en ordentlig flygtur. Efter det bara att ta sig i mål och bli 2a, mådde sen illa och var yr på kvällen. Så en liten hjärnskakning fick jag och har sen vilat med både den och förkylningen i kroppen, så just nu känns det segt.
Jobbar sista veckan nu sen semester, och nästa tisdag åker vi iväg på en liten tripp. Så vill hinna träna lite innan det så det inte blir 2v utan träning innan SM i Östersund..
Men tar det som det kommer nu, är ju inte detta SM heller som är viktigt för mig. Utan kör det mest för att Christoffer vill dit och att det är så pass nära, bara drygt 30 mil.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack