7mån kvar..

7 månader till juni nu, typ 210 dagar varav ca 180 är träningsdagar... Så bara att bita i och köra på nu, ska man som gubbe bli bättre får man ligga i 😀

Blir en intressant vinter när man får se om kroppen håller för mina planer, men vågar man inte testa nytt och riskera lite så blir det inte lika skoj! Denna vecka är ju som sagt tidigare en lugn vecka, så idag körde jag ett zwiftrace och höll mig i klungan till en backe på drygt 5min.. Där sopade jag på lite och fick med mig några till, som sen drog på i ett jäkla tempo.. Men blev tillslut en spurt mellan 6 åkare, den tog jag hem rätt kontrollerat 😀
I backen hade jag tydligen haft ett snitt på 6.3w/kg i över 5min.. Men spelar ju ingen roll just nu eftersom jag blir diskad i varje race tills ZADA godkänt mina siffror, har skickat in filer men tydligen kan man få vänta rätt länge.... Jaja spelar ju mindre roll det, kör ju för att träna och göra tröskelpassen lite roligare 👍

Till helgen blir det utecykling i snö verkar det som, längtar väl inte jättemkt efter det... Men bara att vänja sig ☺️

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift