Lite bitter och lite watt...

Idag mitt på dagen var det sol och 15 grader varmt, hade jag tid att cykla då... nä då var det en massa annat att göra. Sen nu ikväll när jag hade min träningsglugg då öste regnet ner, så det blev att köra på monarken. 6 st 5min styrkeintervaller med 6min aktiv vila, enligt coachen ska det vara 10 min mellan intervallerna men det hade jag inte tid med.
Tänkte bjuda på vilken watt jag körde på om det nu är någon som är intresserad... Intervallerna såg ut så här: 422w, 416w, 416w, 409w, 403w och 409w. Kanske inte nått världsrekord, men om jag får vara lite självgod så måste jag säga att det inte är så jävla dåligt av utarbetad tvåbarnsfar som bara vill sova..

Kommentarer

Unknown sa…
Haha nä det är nog inte så jävla dåligt oavsett...
Samuel sa…
Kan ju hända att min monark knarkat i sitt tidigare liv, men dom med viktkorg ska ju vara ganska exakta...

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack