Styrkeintervaller

Vilken kväll det blev, 8grader varmt och sol.. Första passet ute här uppe iår som jag njöt, men efter uppvärmningen var det färdigt med njutandet. Slängde i tyngsta växeln på Warpen och tryckte allt jag hade i 5 min, körde fem intervaller. Hoppas att det ska ge mig det jag saknade mest i Mjölby, slätdraget!
Under uppvärmningen så var jag med om nått man inte upplever så ofta här, jag mötte en klunga med cyklister... Roligt att inte vara sälv ute på vägarna.

Jag kommer inte att åka ner på cuptävlingarna i helgen, hade varit roligt och nyttigt att få tävla lite mer. Men det är för långt och tar för mycket tid, när man har familj vill man ju hinna umgås med dom också. Men till borlänge kommer norrlänningen!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift