Blött och kallt!


Bilden är från i Söndags när jag var uppe på tannberget och snurrade runt, körde 2.5 varv på en slinga jag har där. Det tog dryga timmen, målet är att klara 3 varv på den tiden. Men nu var det riktigt blött och jävligt där uppe, låg även kvar lite snö på vissa ställen och myrpartiet var inte att leka med... Lyckades även sänka cykeln i ett sandparti nere vid stadion, halva framhjulet försvann och när jag landade så sjönk jag ner till armbågarna... Så varvet efter tog jag en annan väg:-)
Igår var det vilodag från cykeln, var rätt skönt efter några tuffa pass. Men idag är det bara att köra på igen, blir nog ett lite lugnare rullpass på Lvg-hojen ikväll.

Kommentarer

pointern sa…
http://www.gpsed.com/user/Pointerdaniel
Samuel sa…
Vill inte veta vart du cyklar just nu;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack