Analys

Nu börjar suget efter cykling komma tillbaka:-) Har tänkt en hel del på vad som kan ha gjorts fel i uppladdningen inför Borås, tror att jag är något på spåret. Känns lite roligt att man fortfarande lär sig något vid varje tävling, men det blir väl så när man tävlar så lite som jag gör.. Måste nog även jobba lite med mina högt ställda krav på mig själv, men jag tycker verkligen inte om att förlora... Det är något jag märkt nu när jag håller på med en sport där allt hänger på mig, tidigare när jag spelade fotboll så gjorde det inte så mkt när vi förlorade. Kunnde ju då "gömma" mig i laget, men nu hänger ju allt på mig!!
Nu ska jag försöka hitta nått mål att jobba mot under sensommaren, hadde gärna kört nått LL-SM men det verkar ju inte bli något av iår...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift