LL-Träning..

Har väl kommit igång med träningen bra igen nu, Onsdags blev det 2pass på grund av att jag punkterade med lvg-hojen efter 60min. Så då blev det 40 min till på kvällen med lite olika intervaller och ryck.
Igår fick jag för mig att känna på långloppsformen... Körde en slinga som tar 1tim 30min + 30 min grusväg. Slingan i skogen inehåller mest olika endurospår, lite grusväg och ett par ordentliga backar... Tog i så mkt jag bara vågade utan att inta någon energi, lyckades snitta 89% av maxpuls. Är väl nöjd med det när det inte var ngn som jagade mig, var riktigt sliten i benen på kvällen.. Mer sliten än efter XC-SM, vilket måste betyda att bromsen låg på då...:-(
Måste även passa på att skryta på matrialet!! 96an går verkligen som ett spjut i skogen, det ända man behöver göra är att trampa hårt så sväljer den det mesta. Sen så körde jag med träningshjulen, Dugast Rhino monterade på Innolite FR fälgar. Det är vardagslyx!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack