Ny vurpa

Att vägga sig själv blev inga problem, var redan väggad när jag satte mig på Monarken. Planen var ju att köra ca 90min i hårt tempo, nu blev det uppdelat i flera olika intervaller. Har inte psyke att sitta och mala på TC alltför länge... Sen var inte benen med mig heller.

Igår drog jag ut för pannlampstur, blev en dryg timme med lite olika fartökningar. Gjorde dock en miss... Körde upp för ett litet berg på en skogsväg och när jag skulle ner på andra sidan lärde jag mig att gammla spår som nu frusit på och blivit hårda är lite lömska.. Med lampa så syns dom inte heller så bra, körde ner i nått gammalt hjulspår och vurpade. Drog i knäet igen.. men nu på insidan, inte så farligt men rätt så stelt idag.

Har även haft in bilen på verkstad i veckan, inte så skoj det heller. Undrar hur skadad man är när man inte räknar kostnaden i kronor utan i antalet tubdäck man fått för summan....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift