Uppgivet

Känner mig väldigt uppgiven just nu, läser överallt hur alla verkar förbereda sig inför SM i helgen. Själv har jag en hals som känns som ett stort köttsår och ett knä som värker, känner för att kasta in handduken just nu.
Var i en sån jävla bra form och krossade alla mina rekord veckan innan mörksuggejakten, men där hände nått med kroppen och nu är allt pannkaka!!
Vill tillbaka till formen igen, för detta stinker verkligen. När jag inte kan träna så äter jag istället, vilket ju gör det hela ännu värre. Ska nog inte ställa mig på vågen under en lång tid framöver!!
Måste ta mig i kragen och vända denna spiral nu, för annars kommer det bli jobbigt. Får ta och hitta ett mål en bit fram i tiden, och sikta mot det..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack