Första målet klart

Jag är riktigt kass på det här med offseason, går ner mig helt och tycker allt är kasst liksom. Min talang inom cyklingen är att jag gillar träning och tål rätt hård belastning, så då får man utnyttja den talangen..
Därför blir det nu fullt tryck på träningen igen, eller egentligen från förra veckan eftersom jag då tjuvtränade typ 10 pass 😂
Men nu med fokus på CX, visst kommer nästa säsong ligga lite i bakhuvudet och det jag vill förbättra till dess kommer också läggas in i träningen. Men fram till Januari är CX huvudfokus, har mkt att lära i den grenen och ingen aning om hur snabbt dom andra i H30 kör. Men kommer se till att jaga livet ur dom andra på SM, kommer köra med däck som har bra grepp och se till att få ner kraft i marken. Då kan jag dra nytta av mina styrkor och har jag då en bra dag kommer det gå rätt snabbt..
Så nu är första målet satt och då ökar motivation direkt för att nå det, vill ha det där SM guldet!!

Fick även hem ett par cykelbyxor igår, jag har ju nån grej med Schweiz... Cyklar ju på Bmc, dricker Winforce och trimmar hojen med Ceetec. Allt från Schweiz och nu lite kläder från Assos 😁

Kommentarer

Johannes sa…
Kommer bli grym träning att hålla en CX bana uppskottat i Lycksele i Januari ;)
Samuel sa…
Får lära känna nån med traktor 😂

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack