Säsongen är inte över..

Hade väl egentligen tänkt att det var slut på tävlandet för denna säsong, men nu blir det tävling till helgen. White Mountain race i Skellefteå ska köras, har höstform delux så lär bli en jobbig historia. Har aldrig kört detta lopp, men vet hur Vita berget ser ut.. Man får inget gratis i den terrängen, och dessutom verkar det bli ordentligt motstånd. Så frågan är vilken taktik man ska ha, full fart och hoppas kroppen är med eller köra lite smart... Den som lever får se 😉

Idag har jag tränat inne dock, passade bäst in i livet så. Skönt att kunna riva av ett snabbt pass med lite kvalité bara sådär 😀 Sen har jag varit och kollat in DH banan ute i bocksliden, tänkte mig dit med hojen nån dag och då vill jag veta att allt är helt mm innan jag kastar mig ner.. Nu läxor med barnen och lite fix hemma och med Sambike innan man får ta kväll.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack