Varierar träningen

Har jobbat mkt i höst på hitta bättre flyt och känna mig trygg i hoppen, har ännu lång väg kvar till att vara duktig.. Men börjar hitta lite taiming och känner mig tryggare för varje gång, så går åt rätt håll. Men att slänga sig utför stor hopp med en cykel tar emot för mitt psyke, är helt enkelt en fegis!!

Försöker även hålla formen uppe litegrann med några hårda pass varje vecka, man vill ju inte starta vinterträningen på alltför låg nivå ☺️
Så just nu tränar jag det som känns bäst för dagen och passar in bäst, är rätt skönt det med trotts att jag gillar det uppstyrda..
Nästa helg kör jag ev årets sista race, är ett lopp i Skellefteå jag vill testa. Ska vara ett stiglopp med mkt fina stigar och lite mer tekniskt, men ska få in det i planeringen också.. Är marknad här i stan den helgen, skulle säkert vara bra att ha butiken öppen då.. Men cykla är ju roligare, så får se vad jag gör.

Sen har jag lite nyheter påväg in mot 2019, i alla fall en ny samarbetspartner ☺️ Men har plats för många fler!! 😉
Har ju så mkt jag vill göra nästa år...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift