Going Conti...

Ni som följer mig på Instagram vet ju redan detta, men jag har skrivit på för Memil Pro Cycling team för resten av 2020. Jag tycker själv det är rätt häftigt att som dryga 40år göra debut i ett Contiteam, så har varit rätt motiverad sista tiden..Jag vet ju om att hade det inte varit för yttre omständigheter hade jag nog inte fått denna chans, men nu har jag fått den och ska göra det bästa jag kan av det. 

Kommer nu försöka hålla igång bloggen med uppdateringar i alla fall varannan dag, tanken är att bjuda lite på både uppgångar och platta fall under detta äventyr. 

Har tränat på bra och förra veckan avslutades ett block med mängd, var riktigt seg i slutet av det. Denna vecka är det kort korta intervaller som gäller, börjar nu känna mig piggare igen och benen levererar igen. Nästa vecka blir en fartvecka med mkt pace och även långa hårda pass, sen är det bara att hoppas september bjuder på en massa tävlingar😃😎

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack