Mjölby?

Börjar med gårdagens träning, det blev inte riktigt som jag tänkt. På schemat stog det 4 timmar, men jag tog mig inte ut förrens kl 20. Så då tänkte jag att tre timmar kanske jag kan köra trots allt, men efter en timma i mörkret så vände jag hemmåt. När jag lite skamsen kom hem så slog nästa bakslag till, akut tandvärk... Trodde fan jag skulle svimma i duschen. Jaja idag är en ny dag får hoppas på bättre lycka idag.

Min tanke har ju hela vintern varit att göra tävlingspremiär i Mjölby. Men nu när det verkar som att jag får köra hela vägen själv, så börjar dom där 98 milen ner kännas rätt långa.. Måste nog dela upp dom på två resdagar. Får leta efter boende någonstans mellan Lycksele och Mjölby om jag nu åker. Är ju dessutom bara en tävling där nere nu och med min tur så punkterar jag väl efter 5 min, och då är ju den resan förstörd. Får fundera över detta under helgen!

Kommentarer

Du är alltid välkommen att sova över i Sundsvall!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack