Kanonlördag!

Har haft en riktigt bra dag idag. Började med att vara med barnen under förmiddagen, det blev innelek och utelek. Efter det var det muffinsbak, blev en sats med rabarber och en med blåbärsmuffins. Vi ska ju ha kalas imorgon.. Sen var det dax för träning, tog med mig Christoffer ut i garaget. Under första 30 minutersintervallen så vallade han skidor och skruvade i några prylar. Under den andra intervallen hade jag fixat en trainer till honom, pallade upp hans hoj på stödhjulen. Då kunnde han sitta och trampa vid sidan av mig, det tyckte han var skoj. Så under 30 min satt han nästan hela tiden och trampade... Mina egna intervaller gick bra, körde 2*30 på dryga 300w. Inga rekordsiffror men helt ok. Efter det var det middag, satt fint med ett par blodpaltar!!
Nu ska jag sjunka ner i soffan med en Ben&Jerry, för det förtjänar jag idag:-) Önskar att alla dagar vore som den här!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack