4*4

Nu kommer det några veckor med lite mer fokus på korta intervaller, blir inte så skoj.. Jag gillar inte riktigt att köra fyror, beror nog mest på att jag inte är så bra på det.. Men nu jävlar ska den förmågan förbättras för det kommer nog att behövas i sommar. Så det är väl bara att ställa in sig på att mjölksyran kommer. Tänk om man kunnde förbättra sig lika mkt på fyrorna som jag gjort på tröskelintervallerna, då skulle jag vara väldigt nöjd!!
Ikväll ska jag dock försöka ta mig ut på ett snabbdistanspass, men det förutsätter att man är pigg så vi får väl se...

Kommentarer

Ville sa…
vad kör du fyror på för maskin? trainer eller monark?

Om det är en monark vill vi ju se lite siffror..;-)

/Ville
Samuel sa…
Självklart en monark:-)
Ligger mellan 380-390W, men hoppas på en liten höjning nu i vår..
Ville sa…
Ahhh, Monakr is da shit:)

Vad väger karln då? Du har ju bra krut i benen:)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack