Dax att dra??

Fredag och lördag har vi varit i Luleå på barndop att barnkalas, trevligt och jag skötte mig bra åt bara 5 tårtbitar under lördagen... 2 på dopet och 3 på kalaset så jag skämmde inte ut mig:-)
Blev 64mil i bilen också inte så mkt kanske men... om jag någonsin säger att det nog vore trevligt att åka på bilsemester med familjen, så ge mig en pungspark...

Nu sitter jag här hemma i Lycksele och tittar ut genom fönstret, regnet öser ner och det är +12 ute..
Kom just fram till att det snart är midsommar och att jag inte tränat i kortkort än, har använt flossade benvärmare och vindjacka på utepassen. Tror det är rekord för mig:-( Kanske snart dax att dra söderut om det ska fortsätta så här??

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift