Kort TT

Blev ett kort träningsrace igår, drog 3 varv på banan här i furuvik. Banan börjar nu vara torr och fin, så snart kan man nog köra fort på den. Har tyvärr regnat sen igår eftermiddag så nu tar det väl ett tag innan den blir fin igen... Men som sagt var den fin när jag körde, det var dock inte mina tider.. Skulle behöva kapa 15-20sek per varv (drygt 10min per varv).. Tycker att med min vinter som var riktigt bra skulle jag kunna krossa min tider från ifjol, men kroppen vill inte svara just nu. Vad det beror på vet jag inte, ska jag vila, träna lite, träna hårt??? Får väl försöka med allt så kanske man hittar rätt nån gång.

Idag är det några plusgrader och regn så vad man hittar på idag vet jag inte, den som lever får se.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift