Nya banan



Här är nya träningsbanan, körde tre varv idag för att testa den. Den blir kanon!! Går fan inte att fuska på den då det är så brant att man måste maxa bara för att ta sig upp. Körde 3varv för att blåsa ur maskineriet, hade 188 i maxpuls vilket nog är väldigt nära max...

Var grisväder ute precis som vanligt alltså denna vår, så jorden och sanden i backen var riktigt lös...
Körde med mina nya Hutchinson Toro och nu hoppas jag nästan på lerfester på återstående tävlingar..  Jäklar vilket fäste jag hade, kunnde bara sitta och trycka utan att det började spinna:-)
Och utför kännde tillochmed jag mig nästan trygg...

Kommer ha den här banan som ett stående inslag i träningen framöver nu, blir ju riktigt bra backträning och sen får man ju lite teknik påväg utför på köpet. Men när det är dax för lite hårdare träning igen så kommer jag nog försöka köra 6 vändor på den, kan nog bli jävligt att klara det men borde gå...




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift