Lårkaka

Magen börjar lugna ner sig lite nu så det finns hopp:-) Men då jag är inne i ett stim av flyt, så lyckades jag igårkväll skaffa mig en ordentlig lårkaka..
Var ute och tränade i den regnblöta skogen, och när jag i hög fart skulle över en stock så fick jag ett kast på hojen. Min dyra, lätta, snygga men mkt hårda sadel drog då rakt in i baksida lår. Kände att det tog hårt men fortsatte träningspasset, när jag kom hem kände jag dock att det inte var bra.
Nu känns det som ngn skjutit mig i låret, har problem att böja på benet. Men jag vet från fotbollstiden att det oftast släpper rätt bra när man blir varm, men ont kommer jag få ha ett par veckor tror jag.
Kan nog se lite mer stel ut än vanligt under racen i Borås, men det ska nog inte hindra mig så mkt..

Ska bli intressant att se hur det går att köra mina intervaller i skogen ikväll..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack