Uppryckning!!

bestämde mig efter gårdagskvällens frosseri att nu är det dags att skärpa till sig, så nu är det slut med att tycka synd om sig själv!! För jag har inget att klaga på egentligen.. Har ju trotts denna svacka cyklat riktigt fort, satte ju PB på ett varv på Tannenbanan förra helgen 17.39 mot 18.01min från tidigare iår. Rekorden från förra året var 18.22.. och igår körde jag TT här på Furuvik i gräsliga förhållanden, ösregn och riktigt blöta banor efter ett dygns regnande. 4 varv tog 42.21, rekordet från några veckor tillbaka är 40.22. Men då var det perfekta förhållanden och knastertorra banor.. Vet inte hur mkt det gör men på en sån bana gör det nog rätt mkt. Så trycket i benen finns där!! Nu ska bara skallen med och vikten ned!! Dom sakerna är det bara jag som kan ändra på så nu blir det till att hitta tillbaka till mig själv:-)

En av dom roliga saker jag gör för att hitta tillbaka är att starta ett än så länge hemligt projekt, känns skitskoj!! Hoppas jag ror i land detta:-) En del i detta projekt är att jag skulle vilja ordna en tävling här uppe i Höst, tänkte först Cyclecross. Men tror det kommer mer folk om man kör en MTB tävling, såhär första året blir det i form av en "träningsTävling". Hinner inte söka alla tillstånd mm, men jag kan lova en rolig tävling och ett Lyxigt prisbord;-). Sen blir det ett sätt att presentera mitt nya projekt..

Så finns det några av er som läser här som skulle vara intresserad av att i Oktober köra ett race här i Lycksele, ni från Skellefteå?? Och kanske några från Umeå?? Ska kolla lite på andra forum också, alla läser ju inte den här bloggen... Ni som läser här kan ju kolla runt lite om intresse finns, min mail är sambra79@gmail.com Ska se till att göra en rolig bana!!

Kommentarer

Anonym sa…
Cykelcrossträningstävling känns spännande, MTB tävlingar finns det ju i Norrland redan.
Samuel sa…
Ja skulle med nöje ordna en CX tävling, det vore häftigt och möjligheter till en kanonbana finns:-)
Anonym sa…
Kan nog få ihop ett gäng från Ske-å till en mtb-tävling/Jimmy
Petter Larsson (Piteå CK) sa…
Fler tävlingar i norr låter bra. Kan nog tänkas att vi är några från Norrbotten och främst Piteå om det bara passar i tid.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack