60/30

Testade att köra ett tufft pass igår på monarken, blev 30 min 60/30. Gick väl sådär, pulsen skenade iväg helt okontrollerat och andningen var häftig!!
Benen var inte den begränsade faktorn igår, dom är ju iallafall utvilade..

Nyckelbenet kändes helt ok i början, men mot slutet gjorde det rätt ont, trotts att jag satt på monarken. Antar att musklerna tog slut och då orkade jag inte hålla upp axeln på ett bra sätt, det kommer bli ett problem nästa helg...

Var även och kollade in DH-banan lite igår, till fots dock:-( Får se om jag hinner testa träna lite i den innan snön kommer, när min heldämpade hoj kommer blir det nog svårt att hålla sig borta. Dom gör ett bra jobb som bygger detta, blir riktigt bra:-) Perfekt för att träna teknik för mig också!! Tar ca 8 min att cykla upp i tröskelfart, så blir bra backintervaller med:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack