Lite sugen

Har när jag varit och spanat in DH-banan blivit rätt sugen på en hoj som går lite lättare utför.. Den här vore ju skoj att ha för utförsträning och lite mer avancerad stigcykling. Frågan är bara om det skulle vara värt pengarna, sen finns ju risken att jag tycker det är skitskoj!! Då kanske man lägger av med att cykla
uppför;-)

Vilade helt igår och idag ska jag ut och rulla lite lugn och stilla:-) Ska prova att tejpa lite runt axeln för att se om det kan hjälpa lite.. Annars är det lugn träning som gäller just nu, min toppfart kommer nog inte vara direkt hög i Täby. Såg i sammanställnigen av cupen att jag fortfarande leder totalt, har 19 poäng till Östblom och 35 till Carlstöm på andra och tredje plats. Så jag har lite att spela med, men kommer bli tufft att hålla dom bakom mig hela vägen. Men målet att vinna cupen lever och jag kommer kämpa för att klara det!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift