Misär

Är på plats i Lillehammer sen igår, kört ett varv igår och ett idag. Är blött och lerigt med en jävla massa sten och rötter, finns liksom ingenstans på banan där det inte studsar runt. Så mina revben får bekänna färg, men det ska nog gå. Däremot är jag lite extra försiktig vill inte kvadda och göra mig mer illa, så vet inte om jag kommer åka alla A-linjer. Känner mig inte så trygg på cykeln just nu, måste bättra på självförtroendet lite..
Om jag hade varit i form skulle denna bana verkligen passat mig, men nu kommer det bli jobbigt. Att jag dessutom kommer stå i sista startled gör att focuset på loppet kommer handla om att ta sig imål, hade in i det sista hoppats på att formen skulle komma... Men om inget mirakel sker så blir det en misär på tävlingsdagen, nån gång hoppas jag att formen kan få komma i rätt tillfälle. Fast det är ju upp till mig att se till att de blir så!!

Jaja nu har jag klagat klart för idag, imorgon är ju en annan dag:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift