Vasan

Märks att det snart är dags för Cykelvasan, rätt många från Lycksele som ska ner faktiskt. Så snackas en del cykel här nu, alltid skoj när det är så:-)
Själv är jag lite sugen på att bygga ihop en vasaraket.. Har alla delar för att bygga nått skoj:-) Men tror jag låter bli, har inte riktigt tid. Sen skulle jag vara tvungen att bygga tillbaka lite grejer innan nästa race, så känns lite jobbigt.
Tror inte heller det skulle göra mig så mkt snabbare, resultatet på vasan är inte heller så viktigt för mig. Utan jag kommer köra det som en bra genomkörare för kroppen, och hoppas att det ska ge mig bra med fart i benen:-)
Ska också bli skoj att köra, är ju första gången för mig:-) Men start kl 08.00 känns jobbigt... Måste ju äta frukost vid 05.00 då..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift