Börjar om

Försöker att se framåt nu, och börja jobba mot nya mål och projekt..
Har väl en hel del kvar att göra med inbrottet, men det tar jag eftersom det kommer.
Vill bara försöka komma igång med träningen igen, så ska skruva ihop en hoj av delar jag har i garaget tillsvidare. Sen har jag ju min kära monark kvar, så körde igår ett kvällspass på den. Första passett sen Norge, och det märktes att jag inte rört mig på en vecka. Hjärtat slog som satan fast benen inte tryckte alltför mkt watt, men skönt att få ta i igen!! Var även bra för psyket, behövde rensa skallen!

Har under vilan tänkt lite på vad som ska bli nästa års utmaning, har kommit på en liten utmaning till mig själv. Men måste först se till att det går genomföra rent materiellt mm så tur att det är ett tag kvar av denna säsong. Hoppas ju kunna köra några fler tävlingar, bara jag har nån cykel först..

Kommentarer

Håkan.H sa…
Skit också att du blev av med cyklar. sätt gammeldags traktorgaragelås (Stålbalkar med stort hänglås) så får de svårare nästa gång.
Vilka tävlingar finns det kvar att köra (inom rimliga avstånd)?
Norrländska Mästerskapen i Piteå den 14/9 är ju en i alla fall.
/Håkan
Samuel sa…
Har varit på stålsmideriet och beställt sånt lås.
Obbola Challange den 20/9 finns också kvar.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack