Skoj på hoj

Christoffer har tjatat mer och mer att han vill ut och träna på cykeln, jag vill absolut inte vara den som säger åt honom att göra det. Men när han själv vill är det ju skitskoj!! Så igår drog vi ut på kvällen, uppför norråsberget och ner på baksidan. Är ca 100 höjdmeter upp och en rätt stökig stig ner för en 7 åring, men han kämpade på. Var riktigt stolt över honom!! Var så skoj att vara ute och cykla i skogen med honom, själv trampade jag på vinterhojen. En helstel 26"magnesium hoj, lite skillnad mot fullgung 29a..

Trotts att framtiden är lite osäker så kan jag inte låta bli att planera, om allt ordnar sig vill jag ha nya utmaningar. Men det tar jag sen.. Fast en fråga till er: Skulle det vara intressant att göra om bloggen till en träningsdagbok, där jag lägger upp all träning, data mm från alla pass?? Blir kanske lite torftigt.. Men skulle bli helt utan filter:-)

Kommentarer

Jonte sa…
Det vore intressant. Alltid kul å givande att få input från andra :)
Anonym sa…
Plus ett!

Vagcyklist.wordpress.com
Anonym sa…
Skulle vara trevligt om du la ut träningsdata!
Samuel sa…
Då kommer det nog bli så när jag drar igång med träningen igen. Hoppas kunna komma igång ordentligt i mitten av oktober.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift