Mini semester

Fredag och lördag har jag varit i Umeå med Familjen, Ikea, Leos lekland och besök hos vänner stod på schemat.
Var full fart och roligt att komma iväg en stund hemifrån, fint hotell och god frukost gjorde det ännu bättre.

Träna ska jag också göra, idag ska 3h dammas av. Får sällskap idag vilket nog gör att det går lättare, och blir lite fina stigar att cykla på också 😊.
Fått lite frågor angående hur träningen ändras nu när Aktivitus styr lite, och det kommer bli betydligt mer distans verkar det som..  Sen längre intervaller med mkt tid på tröskel, kommer bli en tuff vinter. Men det behövs då största målet nästa år är redan i slutet av april, så har nästan 6 månader på mig att bli starkare.

Ska göra fatbiken slanglös sen också, blir spännande det... Men den kommer vara en stor del av min träning denna vinter, så vill ha den så rolig det bara går. Är helt övertygad om att den kommer höja både mig och min träning ett snäpp, kommer lite lopp på den också men det skriver jag om till veckan ☺️

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack