Sponsor your self..

Kör mkt efter den devisen näst år, tur man har en egen cykelbutik liksom..
Men just därför kommer jag inte heller köra nån kompromiss och använda sånt jag vet ett finns bättre av.. Utan allt jag använder kommer vara det jag verkligen vill ha, det är ju liksom fördelen med att kunna välja ☺️
Första förändringen är att jag kommer byta enrgiprodukter, min butik kommer också börja sälja detta. Är en relativt ny produkt som är revolutionerande faktiskt, dom har sett till att man kan få i sig dubbelt så mkt energi som tidigare. Detta genom en ny teknologi där magsyran omvandlar drycken till hydrogel, detta tas sen upp av tarmarna mkt enklare än vanlig dryck. Trotts denna invecklade teknologi så innehåller den bara 5 ingredienser och alla är naturligtvis naturliga och inga tillsatser och smakämnen finns i den. Med 5dl vatten får man i sig 80g kolhydrater per flaska, och kroppen kan på detta sätt få i sig över 90g kolhydrater per h. Detta är ju jävligt bra för en sån som mig som har svårt att dricka under loppen, får då ändå i mig nog energi..
Har testat under hösten och kommer nu köra fullt ut på denna dryck, känner verkligen att den är ett lyft!

Vilken sportdryck är det då??
Jo det är ju Maurten 😀

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift