På tjocken..

Hade ju beställt en fatbike och nu har den kommit, så efter några vintrar där jag velat ha en har jag nu en. Detta kommer underlätta vinterträningen en hel del!! Slipper vara ute på trånga och hala vägar i mörkret vilket inte känns bra, utan istället kan jag välja och vraka på hundratals mil skoterled ☺️ För med denna behöver man inte ha hårt packade leder, utan bara dom är uppkörda så kan jag rulla runt på dom. Så kommer bli mindre monark tror jag nu, ska dessutom fixa ett xx1 vevparti till den. För då kan jag sätta dit quarqspindeln och ha wattmätare på den, då blir det en perfekt vinterhoj!!
Sen åker det väl på lite fina ceetec prylar också, kan man då ska man!

Kommentarer

Anonym sa…
Vilken storlek kör du?
Samuel sa…
Medium, då kan sonen sänka sadeln i botten och låna den också 😊

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift