Dubbeljobbar

Lite lugnare vecka med träningen just nu, men ska hinna med typ 11h träning ändå.. Men försöker också hinna annat, typ jobba måste jag ju. Sen är jag i full fart med att fixa en butik till sambike, så man kan lugnt påstå att jag dubbeljobbar nu.. Sen ska barnens läxor, aktiviteter och annat få sin tid, fast känns ändå som jag är i rätt bra balans med allt. Jobbet med att öppna att butiken tar mkt tid, men är ju min dröm jag följer så då kan jag leva med det. Är faktiskt stolt över att jag vågar testa detta och inte bara sitta och drömma, går det inte så är det ju inte mer med det.. ☺️
Försöker fixa till lite snyggare inne i butiken nu, har fått en Världsmästaretröja av Benny Andersson som ju kör ceetec och en Special gjord tröja till Cadel Evens som han använt har jag fått av Glenn på Bmc. Dom ska upp på väggarna och sen kommer det fler tröjor hoppas jag, ska ju hänga cykeltröjor på väggarna i en riktig cykelbutik. För det är vad detta ska vara, en riktig cykelbutik!! Ingen sportaffär som har cyklar, utan allt där inne kommer handla om cykel...

Imorgon ska det tränas några timmar, jobba ett gäng timmar och sen fixas hemma.. Ja en helt vanlig dag alltså 😀

Kommentarer

Helt rätt,agera och gör det du drömmer om👍. Låter spännande och stort lycka till.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift