Slappar

Idag är andra dagen på rad som jag vilar från träningen, inte ofta det händer att jag har 2 raka vilodagar. Man känner sig lite otillfreds med det, men vila måste man så bara att lagra motivation inför den träning som kommer.
Hade en period innan här som jag tränat på hårt och bra, avslutade den med Zwift racet. Denna vecka blir rätt lugn men ändå drygt 10h träning, lustigt att man nu ser det som en lätt vecka.. ☺️
Men blir att tanka energi och motivation under denna vecka, för sen kommer jag få slita ordentligt ett par veckor.. Och mitt i den perioden ska det köras fatbikerace i Nalovardo, får nog vara glad om jag haft mig upp för fjället då..
Men trotts att vi förra veckan hade vinterns kallaste vecka så närmar sig ju säsongen, och med det växer motivationen än mer. Men även dom krav jag har på mig själv börjar kännas, och med det lite ångest över att klara allt.. Har ändå försökt att inte ställa krav på mig själv, men man vill ju inte göra bort sig och i elitklassen är ju alla så snabba..
Fast egentligen vilka krav kan man ställa på en 39 årig heltidsjobbande trebarnsfar?? Så är mest mina egna demoner som ska besegras 🙈

Fick ihop Christoffers cykel igår iallafall, så han var nöjd 😊

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift