Negativ och Positiv..

Varit lite turbulent här hemma denna vecka, familjen fick ett positivt Covid test i torsdags eftermiddag. Så blir familjekarantän nu minst kommande vecka, blir det fler som testat positivt så blir karantänen längre. Jag gjorde ett test i fredags och det fick jag svar på igår, det var negativt. Så det känns ju bra i alla fall men kommer göra ett till test på onsdag tror jag, då vet jag om jag kan börja jobba V.8. 
Klev av Moviestar Challange uttagningen som kördes i fredags, ville inte maxa ifall jag hade viruset i kroppen.. Sen är det ju så att jag inte skulle kunna vara med där även om jag blev uttagen, har ju ett par samarbeten som skulle krocka med det. Har inga skrivna kontrakt i år, men jag vill gärna vara lojal mot dom som står vid min sida😁 Men visst hade det varit skoj med några lopp till i uttagningen, men nu får jag passa på att träna på bra ute istället veckan som kommer. 

Börjar känna mig mer positiv också gällande kommande säsong, solen börjar ju synas en del och kylan är ej lika extrem just nu. Då blir man mer positivt inställd till det mesta, börjar kännas som det är 4-5v veckor kvar med mkt inneträning och sen börjar man kanske kunna lägga merparten ute. För kommer vara mkt snö kvar men med en vettig temp så går det få till bra träning ute ändå, och sen i Maj kanske det kan börja dyka upp några race att köra med lite tur🙏

Imorgon blir det Swecup på Zwift, skulle varit med live från en butik i Umeå. Nu kan jag ju inte åka någonstans, men blir nog med på en Zoomlänk istället under sändningen. Så håller jag mig frisk så kanske ni kan ha tur att då göra lite av min ljuva stämma där😅


Kommentarer

REMY.CREDIT sa…
behöver du ett lån? Maila oss remy.credit111@gmail.com
Maila oss remy.credit111@gmail.com
Hej Hur mår du idag?? Behöver du ett brådskande lån nu inom de närmaste 6 - 12timmarna nu utan stress eller fördröjning REMY. CREDIT är här för att lösa alla dina problem idag ger vi ut lån på 2% ränta maila oss nu för dina brådskande lån
Maila oss vi har ett lån till dig via e-post nu {remy.credit111@gmail.com} whatsapp: +46769618757
Maila oss remy.credit111@gmail.com
Vi har ett lån till dig
REMY.INC

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift