Swecup, föreläsning och träning..

I Måndags var det Swecup igen och det fick ju fint, var äntligen en bana som gallrade lite i fältet. Men ändå rätt stor klunga in i sista 5min backen, gick stenhårt där och kunde precis gå med. Sen i spurten har jag nästan alltid lite extra att ge, men gick lite tidigt och Hugo Forsell var smart och låg på mitt hjul. Så när jag stimmade lite gick han förbi och vann, det var han värd efter att jag haft hundradelarna på min sida några lopp😊 Så en andraplats är jag nöjd med, 3 lopp kvar nu och jag behöver ett riktigt bra resultat till.. 



I en onsdags var det en digital föreläsning för She rides och alla andra som ville lyssna, pratade om hur man tävlar på Zwift och alla knep man kan komma på😊 Var lite nervös innanlåren det gick bra och funkade bra att göra det digitalt också, så detta är något jag gärna gör mer av.




Träningen i veckan har flutit på rätt bra, lite mindre timmar nu då tiden och möjlighet till träning är lite knapp just nu. Men hoppas på lite mer mängd nästa vecka, även nu i helgen ska jag ut och samla åtminstone 6-7h under lördag och söndag.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack