Blev garaget..

Tog mitt förnuft till fånga och tränade i garaget idag, inte fan kan man väl träna ute två dagar i rad.. Körde 2*20min på tröskeln, känndes helt ok med tanke på att jag var ganska energilåg. Första 20an klämde jag i med 324W och andra 336W, så det var inte så dåligt pinkat för att vara mig.
Nu har jag kört mina pass den här veckan, kanske skulle man köra ett bonuspass imorgon.. Eller ska man hålla sig till planen? Halsen känns inte helt fräsch och jag hostar en del, men vilopulsen är inte förhöjd så därför har jag tränat på.
Om jag inte tränar imorgon så hamnar denna träningsvecka på mellan 7-8 timmar, så inte så många timmar i veckan heller.
Passen har varit fördelade såhär:
2st 10/20
1st 4*4
1st G2 2tim
1st 2*20 tröskel
1st 15/15
1st Bålstyrka på vardagsrummsgolvet

Verkar detta vettigt eller tror ni jag är helt ute och flaxar?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack