Bättre

Halsen börjar kännas bättre å bättre nu. Även gårdagens träning gav lite optimism, men det är svårt att veta då jag inte tryckte på för fullt. Men jag ska nog göra ett litet formtest imorgon eller inte, om det går dåligt så kommer ju självförtroendet att åka i botten... Jaja vi får se vad som händer.
Åter till gårdagens träning: Tog mig ut med Reacton och körde 2.5 timmar, känndes som att jag kunde hålla trycket riktigt bra. Det är ju svårt att veta när man kör själv och inte på max om det verkligen stämmer, men för psyket var det bra! Luftrören däremot tycker inte om den relativt kalla luften, hostade konstant i 30 min när jag kom in...
Kan även konstatera att cykeln går som ett spjut, känns att den är gjord för att gå fort. En viss skillnad jämnfört med vinterhojen;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack