Mini semester och dyngförkyld




Drog upp till stugan i Fredags, eller stuga å stuga det är min fars föräldrahem. Så det är ett stort hus.. Har ätit gott, kört lite skoter, fiskat och haft det bra!

Märker att man blivit gammal, kom på mig själv med att tycka att skoter gick otäckt fort. Och att jag tänkte att en sån här ska mina barn inte ha.. Känner mig mer bekväm i skogen på cykeln faktiskt!
Satte ut några gäddsaxar så att Christoffer skulle få fånga sin första storgädda, hadde ingen större lycka men en lyckades vi lura iallafall. Ingen jättefisk men för Christoffer räckte det nog..


Avlivning....


Livskvalitet...

Har även hunnit med att bli riktigt jävla förkyld och igår gick jag nog omkring med feber hela dagen. Inte så oväntat då resten av familjen även varit sjuka, och den minsta just nu har dubbelsidig öroninflamation:-(

Det här är faktiskt vinterns första sjukdom för min del så jag har ju haft ett jäkla flyt, nu får man bara hoppas att det försvinner fort. För jag vill ju ut på nycykel å rulla lite:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift