Kringelloppet

Då var premiären avklarad.. Blev 40 min + 1 varv som skulle köras på en 1km lång bana. Var en väldigt snabb och lättåkt bana. Då starten gick så tog Per K tag i taktpinnen och körde på i ett bra tempo i drygt ett varv, sen fick jag för mig att göra ett litet ryck.. Hade planerat att vänta längre, men varför följa planen. Fick en lucka på en gång så jag tryckte på ordentligt ett par varv och försökte sen hålla ett vettigt tempo resten av loppet. Det höll hela vägen och jag fick ta min första seger i SWE-Cupen, SKÖNT!!

Nu står Gunnar och kokar pasta till middagen så snart skall det ätas och sen blir det vila och godis resten av kvällen:-) Hoppas på fina ben imorgon...

Kommentarer

Unknown sa…
Grattis! Du, hur ser det ut i juni, kommer du att vara hemma något? Ska köra upp till Abisko och tänkte försöka hälsa på lite folk man känner på vägen. Det vore kul att ta en kaffe! Har du kanske kvar ditt gamla nummer? Hörs! /Sagström
Samuel sa…
Tack så mkt! Kommer att vara hemma i Juni och jag har kvar nummret. Skulle vara trevligt om du tittade förbi.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack