Lvg premiär

Japp idag har jag tränat igen:-) Var ju +4 grader och uppehåll ute så jag tog ut Reacton för första gången. Riktigt roligt att få rulla på en sån fin hoj, känner mig lyckligt lottad som får förmånen att cykla på sådana hojar. Kroppen är däremot fortfarande inte riktigt med, men när man inte gasar på för fullt så funkar det. Körde faktiskt årets längsta pass, säger väl en del om hur mkt distans jag kör... Det blev 3timmar och lite drygt 10mil, så snitthastigheten blev inte så jävla tokig med tanke på att jag ju körde helt själv. Nu får jag hoppas på att proppen i kroppen sotades ut, för om det inte släpper veckan som kommer börjar jag bli lite orolig.

Kommentarer

Unknown sa…
gött... var också ute på premiären på reacton ikväll,, vill inte nämna snittfart eller distans men,,, cykel kändes grym! :)
Andreas
Samuel sa…
Går det långsamt kan man ju tyvärr inte skylla på hojen.. Ser fram emot att rulla runt i solen senare i sommar:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack