Lördagens plan.

Tänkte göra det förbjudna, skriva om helgens plan. För när man skriver om planer så blir det ju sällan så, men då får jag väl sitta och håna mig själv på Måndag..
Idag ska jag på förmiddagen klämma in 90min sweetspot träning ute på vägarna, just nu blåser det, regnar och är +2grader.. Så det blir nog skoj.. Sen är det badhuset för ett av barnen som gäller, det andra har jag lovat följa med ut och cykla för första gången nu i vår:-)
Sen är det nog dax för att börja laga mat då några vänner kommer över med sina barn på middag, tror det blir lax. Efter middag, barnlek och läggning blir det ett försök till ett andra träningspass för dagen. Ska försöka mig på nått tröskelliknande. Om man har orkat med det blir det nog soffläge med nått sött en stund innan sänggående. Nu har jag satt upp målen för den här dagen, så då är det bara att kötta på:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack