Vägra bli sjuk!

Fortfarande härjar magsjukan här hemma, har klarat mig själv än så länge men jag är ju immun mot alla baciller iår...hoppas jag!!
Blir VAB några timmar idag och hela dagen imorgon, så får se om det går genomföra träningen som planerat i veckan. Men trött har jag då tänkt köra mig!!

Idag står det G1Speed på schemat, och vad fan är då det kanske ni undrar.. Jo det är mitt egenkomponerade special pass;-) Fast så speciellt är det nog inte utan det är bara ett bra sätt att bli trött på.. Det innehåller 45/15*20 + 60/30*10 och 5*30sek mellan dessa intervaller är det bara lätt rull som gäller, hur lång tid det är mellan beror på hur mkt tid jag har till förfogande... Har hunnit köra detta några gånger och det känns som ett bra sätt att få tiden att gå på TC´n, sen om det är ett optimalt pass för bra träningseffekt det vet jag inget om... Men om jag hadde hur mkt tid som helst till träning så är det nog ungefär sånna kombipass jag skulle köra, dvs distanspass där man slänger in intervaller. Fan om man inte blev snabb då, eller så blev man övertränad och sängliggandes;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack