Borlänge Tour

Kom som tur på att det var sista dagen för att anmäla sig till Borlänge Tour igår, så det blev till att anmäla sig och betala anmälningsavg. Har ännu inte bokat boende men det ska nog gå att hitta nått bra, har 2 hotell där jag brukar bo i Borlänge.
Den här tävlingen känns som en av säsongens verkliga höjdpunkter, själva tävlandet har alltid gått åt skogen för mig med sjukdommar dom 2 senaste åren.... Men allt runtomkring har trotts detta varit skitskoj!! Så jag ser framemot att bli frånkörd, bara jag håller mig frisk iår så är det ju ett steg framåt.

Kommer nog inte hinna få min nya gaffel innan dock så det blir till att köra med träningshjul fram, men det kommer nog inte vara anledningen till att jag blir frånkörd.
Verkar annars som att tyskarna fått tummen ur och nu håller på att bygga ihop gaffeln, ska bli skoj att testa den! Hoppas den är värd all väntan..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack