Nästa steg..

Tycker ju trotts att jag gnäller en hel del att det är skitskoj att träna. Är ju skoj att bli trött... Men för att bli en bättre cyklist är jag medveten om att det finns andra saker jag måste bli bättre på... Där ingår ju kost och andra inskränktningar i livet, så då måste man ju fråga sig om det är värt det.
Det är just det jag funderar över nu. Vill ju bli så bra som möjligt men också leva ett gott liv... Är grymt imponerad av dom som klarar av att satsa 100%, själv är man nog för vek i psyket för det.

Kommentarer

Anonym sa…
Min åsikt...


livet är för kort och vi är för gammla för att ha tråkigt.

Slutsumma.

Sattsa så hårt man kan så länge det är roligt. när man tröttnar så finns det många andra sätt att framföra en cykel i skogen som oxå är roligt.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack